Arrow - 2.série - Recenze

16. ledna 2016 v 23:29 | regina |  Arrow
Akční/Dobrodružný/Krimi/Drama, USA, 2012

Anotace: Spravedlnost nikdy nemine svůj cíl! V adaptaci komiksové předlohy z dílny DC Comics před dnešním divákem znovu ožívá další kultovní kontroverzní hrdina. Miliardář Oliver Queen se po pěti letech trosečnického života na opuštěném ostrově vrací domů do Starling City se záhadným posláním a nebývalou schopností zabíjet a jako lučištník v tmavé zbojnické kápi vyhlašuje válku zločinu. Je odhodlaný napravovat křivdy, které napáchal jeho otec a bránit město proti všem, kdo by mu chtěli škodit. Jeho tažení ale komplikují temná rodinná tajemství, netušené spojení nejlepšího přítele se zlem a žena, již miluje, ale kterou už kdysi zradil. Oliverova cesta z mučivé ostrovní izolace až k přízračnému městskému hrdinovi, to je velkolepé dobrodružství a doslova trefa do černého.

Názor: První série skončila dost jasně a uzavřeně, tak jsme si asi všichni řekli - o čem bude ta druhá? Jenže není ve skutečnosti pravda, že se všechno uzavřelo. První série byla pouhou půlkou Oliverova dobrodružství a utrpení, které si musel na ostrově a ve Starling City prožít. Hned v prvních pár dílech se dozvídáme o postavách, které by měli být po smrti, ale osud se nejspíš rozhodl jinak. Taky nás tuhle sérii čeká spousta šokujících zvratů a odpovědí na dosud nezodpovězené otázky. K tomu někteří lidé, kteří bývali kdysi přátelé, se stávají nepřáteli.

Jsem moc nadšená, že pokračují flashbacky z ostrova, které se dost dobře prolínají s přítomností a tentokrát pasují ještě lépe než v předchozí sérii. Tyhle vzpomínkové pasáže jsou už tak nějak součástí celého seriálu a bez nich by to nebylo ano. Myslím, že se o ně nemusíme bát, protože Oliverovi zbývají ještě další 4 roky na ostrově (nebo i mimo něj?).

Závěr série je hrozně povedený a celkově se mi tahle série líbila nejvíc ze všech. Ještě moc nemám z čeho hodnotit, viděla jsem jen 2 série :D, ale i tak myslím, že tahle bude mou nejoblíbenější. :) Podle závěru posledního dílu to vypadá, že 3. série bude o něčem úplně jiném, což mě přivádí do celkem skeptické nálady, jestli bude 3.série stejně tak dobrá jako předchozí dvě. Ten hlavní námět jsme už totiž vyčerpali, tak co bude dál?

Nechám se překvapit a kromě další strhující podívané se budu těšit i na vyvíjející se vztah Olivera a Felicity. Nechci na vás působit jako nějaký nadšený shipper, ale... bože můj! ♥ Já ty dva prostě miluju! :D To, jak se Ollie na Felicity starostlivě dívá, ochraňuje ji a zároveň ji ujišťuje, jak je skvělá a nenahraditelná, a to, jak Felicity k Oliverovi vzhlíží, věří mu a strachuje se o něj...no nemilujte je! :D

Hodnocení: 10/10