Pařba ve Vegas - Recenze

14. srpna 2015 v 22:46 | regina |  Recenze
Komedie/Road movie, USA/Německo, 2009

Anotace: Od režiséra filmu ROAD TRIP přichází do kin nová komedie o loučení se svobodou, které se nepředstavitelným způsobem zvrhne. Dva dny před svou svatbou odjíždí Doug (Justin Bartha) a jeho tři kamarádi (Bradley Cooper, Ed Helms a Zach Galifianakis) do Las Vegas na nezapomenutelnou party. Jenže když se ráno probudí s třeštící hlavou a kocovinou, zjistí, že si vlastně vůbec nic nepamatují. Jejich luxusní hotelový pokoj vypadá jak po výbuchu a ženicha nemůže nikdo nikde najít. Bez sebemenšího zdání co se vlastně stalo a navíc v časové tísni se musí toto trio pokusit zjitsit, krok po kroku, co všechno v noci prováděli a snad se jim podaří najít Douga a včas ho dopravit do Los Angeles, aby stihl svou vlastní svatbu. Čím víc toho ale odhalují, tím víc si uvědomují, do jakých potíží se vlastně dostali.

Názor: Znělo to celkem šíleně, ale recenze na to byly dobré. Navíc je to i dost profláknutý film... Tak proč se nepodívat, že? Nejen že je to vtipná komedie, ale taky je občas i chvílemi napínavá a udrží si vaši pozornost, což je dobře hlavně u mě, protože jsem během sledování zvyklá dělat 150 jiných věcí a po chvíli přestat film vnímat. :D Pařba ve Vegas mi docela připomněla film Hele vole, kde mám káru?, ale naštěstí v tom dobrém slova smyslu. Sice jsem čekala, že film bude trochu promyšlenější, ale jako komedie se jim to povedlo skvěle, hlavně bláznivý Alan. Doporučuji, pokud hledáte nějakou oddychovou komedii, nemáte nic na práci a nebo vás zajímá, jak správně používat paralyzér. :D

Hodnocení: 8/10