Muži sobě - Recenze

6. srpna 2015 v 19:30 | regina |  Recenze
Komedie/Drama, USA, 2012

Anotace: Milo, Gibbs, Tyler a Neal jsou čtyři mladí muži, přátelé, kteří společně pracují v jednom časopise. V úvodu se s Milem rozchází jeho dívka Lisa, kvůli jakémusi Paulovi, a Milo propadá depresi. Jeho přátelé se ho snaží z ní dostat. Vezmou ho do baru, kde se Milo opije a k dívkám, se kterými se ho snaží seznámit, se chová zcela nemožně. Fotograf Gibbs, mužný typ, při návštěvě v bytě u Tylera, který není zrovna doma, svede jeho švédskou uklízečku Alvu, což Tylera značně znechutí, protože uklízečku najal, aby uklízela, a ne s někým znečišťovala jeho pohovku. Tyler se snaží ulovit rozhovor s vrtošivou hvězdou Damienem, aby nakonec zjistil, že Damien je gay. Reportér Neal, který má už dva a půl roku stálou přítelkyni, Amy, (jako jediný ze čtveřice) prochází ve vztahu stadiem jistého zevšednění, které se Amy snaží zvrátit návrhem, že budou při sexu vést "sprosté řeči". Neal se jí snaží vyhovět, ale evidentně se netrefí do jejího vkusu.

Názor: Na seriál jsem se začala dívat kvůli Danny Mastersonovi a hned v úvodním díle mě rozesmál. :D Není sice moc originální, ale má takovou pohodovou atmosféru a hlavní postavy si zamilujete. Navíc pokud máte rádi That 70's Show, tak vás musím upozornit, že se v jedné epizodě objeví Laura Preporn a Wilmer Valderrama. Dokonce v 2.sérii se má objevit i Ashton Kutcher. To je pěkné shledání všech seriálových kamarádů. :D Škoda, že má 1 série jen 10 dílů a seriál si nestihne vytvořit s diváky jakési to "citové propojení" a zůstane jenom malou jednohubkou. :)

Hodnocení: 8/10