Lásky čas - Recenze

18. srpna 2015 v 19:00 | regina |  About Time
Fantasy/Romantický/Drama, Velká Británie, 2013

Anotace: Tim (Domhnall Gleeson) je naprosto obyčejný nesmělý jednadvacetiletý Brit, který má starostlivou matku, potrhlou sestru, úžasného otce (Bill Nighy) a žádnou holku. To se má brzy změnit, jelikož Tim právě dozrál do věku, kdy mu tatínek prozradí rodové tajemství. Všichni mužští členové tohoto rodu totiž mohou tak trochu cestovat v čase. "Tak trochu" v tomto případě znamená, že se můžou vracet jen do minulosti, k událostem, které oni sami prožili. Stačí zajít do nějakého tmavého koutu, zavřít oči, sevřít pěsti a jste tam, kde jste si přáli být. Tim se okamžitě rozhodne využít téhle dovednosti k tomu nejdůležitějšímu, co člověk jeho věku potřebuje. Tedy k holce, pokud možno hezké, chytré, hodné a lačné po sexu. Ta Timova se jmenuje Mary (Rachel McAdams) a jejich vztah je dokonalý, protože všechny nedokonalosti Tim pokaždé napraví. Ovšem ani s takovou schopností nemůžete život obehrávat donekonečna, zvlášť když je to prevít, který vám připravuje jedno nelehké dilema za druhým. S každým návratem totiž přijdete o všechno, co jste do té doby prožili. A to někdy hodně mrzí.

Názor: Opravdu sympatický film, který si zamilujete a zanechá vám úsměv ve tváři. Lásky čas je film hlavně o normálních životních problémech i radostech, prvním se seznámení, svatbě, dětech, rodině...a přesto je v něm něco kouzelného. Je sice o cestování časem, ale za sci-fi bych ho neoznačila. Kdybych ho měla k nějakému filmu přirovnat, tak je to něco jako Butterfly Effect v mnohem mírnější, romantičtější a bohužel i trochu nudnější verzi. Ale zase je to tak roztomilý film, že vám to vůbec nebude vadit, že se záběry vlečou a už dlouho se nic napínavého nepřihodilo. :)

Hodnocení: 9/10