Kamarád taky rád - Recenze

7. srpna 2015 v 0:07 | regina |  Friends with Benefits
Komedie/Romantický, USA, 2011

Anotace: Dylan (Justin Timberlake) a Jamie (Mila Kunis) rozhodně nemají na usedlý život ani pomyšlení. Když si Newyorčanka Jamie, zaměstnaná jako hledačka nových příležitostí, vyzkouší své umění na uměleckém řediteli Dylanovi z Los Angeles, kterého přemluví, aby vzal svou vysněnou práci v New Yorku, uvědomí si oba, že jsou si velice podobní. Každý z nich má za sebou tolik zkrachovalých vztahů, že jsou ochotni zkrátka pustit lásku z hlavy a starat se jen o zábavu.
Jakmile se tedy Dylan přestěhuje do New Yorku a začnou se spolu vídat častěji, užívají si spoustu legrace a sdílejí přesvědčení, že láska je jen mýtus z hollywoodských filmů. A právě tehdy se rozhodnou vyzkoušet báječně sexy a uvědoměle dospělý experiment. Mohou dva kamarádi, kteří se teprve nedávno poznali, nejsou zadaní a pohrdají závazky, ze svého kamarádství vytěžit ještě o něco víc? Rozšíří-li své přátelství o příležitostný, zcela nezávazný sex "bez jakýchkoliv emocí", dokáží se vyhnout všem úskalím, která se nutně objevují, pokud někdo začne být víc než pouhý kamarád?
Jako dva lidé, kteří se dobře orientují v nudných zápletkách romantických komedií, by Dylan a Jamie asi neměli být tak docela zaskočeni tím, že se jejich odvážný nápad promění v košilatou a sexy pouť do neprobádaných území, na které se sobě navzájem i svému okolí odhalí více, než kdy plánovali.

Názor: Kamarád taky rád určitě patří mezi moje oblíbené filmy a taky mezi jednu z nejvtipnějších romantických komedií. Podívala jsem se na něj hlavně kvůli Mile Kunis, které to jako vždy moc slušelo a hrála naprosto bezvadně. Dylan a Jamie jsou moc roztomilá dvojka, dokonce se vyrovnají i Emmě a Adamovi z Hlavně nezávazně. Tyhle filmy jsou si vážně dost podobné! Doporučuji shlédnout oba a udělat si vlastní názor, který je lepší. U mě je to remíza! :D Film má taky parádní soundtrack Closing Time, který se k filmu moc hodí.

Hodnocení: 10/10